Det er enkelt å komme i gang som strømkunde hos Viddakraft.
Registrer deg her og du er i gang på 1-2-3!
Last ned Viddakraft appen fra App Store eller Google Play og logg inn med ditt telefonnummer når du mottar e-post om at din strømavtale er blitt aktivert.
Vi ordner overflyttingen, og når Viddakraft starter blir den andre avtalen på strømmåleren din automatisk sagt opp.
Om du har bindingstid med ditt tidligere strømleverandør må du si ifra til oss om hvilke dato avtalen kan startes fra.
Vi kan også registrere deg på en ny strømmåler ved flytting.
Hva trenger jeg for å registere meg som kunde?
Hvis du allerede har en strømmåler registrert på ditt navn, kan vi som regel aktivere din nye avtale basert på informasjonen du legger inn i bestillingsskjema. Dersom din nåværende strømavtale er registrert på en annen person, som for eksempel en ektefelle eller samboer, trenger vi målernummeret eller målepunkt-id for å kunne aktivere den.
Hvordan finner jeg målernummer og målepunkt-id?
Målernummer: Dette står på strømmåleren din. Målernummer er normalt 16 siffer og starter gjerne på 57, 69 eller 73.
Målepunkt-id: Dette nummerert finner du på siste faktura fra strømleverandør. Eller ved å logge inn på minside.elhub.no. Nummeret starter alltid med 7070575000 og er totalt 18 siffer.
Er det noe mer du lurer på? Kanskje du finner svarene her.
Du kan alltid sende oss en melding på nettsiden vår (ukedager), eller sende oss en e-post på hei@viddakraft.no.