Work is currently underway on our website, and you may experience that some functions are not working. We apologize for any inconvenience this may cause.

Vanlige spørsmål – faktura

Hvor finner jeg fakturaen min?

Viddakraft sender ut faktura en gang per måned, og den kommer i begynnelsen av måneden, normalt mellom den 1 – 7. Fakturaen din blir da tilgjengelig nederst til høyre i appen under «Fakturaer». Du kan også finne fakturaen din som PDF på «Min side».

Hvilke betalingsmåter kan jeg velge mellom?

Du kan velge mellom eFaktura, AvtaleGiro – da vil fakturaen din dukke opp automatisk i nettbanken og på Vipps. Viddakraft kan også sende ut faktura som PDF på e-post eller rett i din postkasse. Papirfaktura har et gebyr på 8,37 kr.

Kan jeg endre forfallsdato på faktura?

Du kan endre forfallsdato på din faktura ved å kontakte vår kundeservice.

Hvorfor får jeg ikke strømstøtte?

Viddakraft tilbyr ikke gjennomfakturering for nettleien og strømstøtten per i dag. Nettleien og strømstøtten vil derfor komme på faktura fra din lokale netteier.

Hvilke kostnader vises i beregningen i appen?

Appen viser kostnad så langt denne måned. Kostnaden inkluderer kun selve spotprisen med påslag uten fastbeløpet eller andre eventuelle tilleggstjenester.


Er det noe mer du lurer på? Kanskje du finner svarene her.

Du kan alltid sende oss en melding på nettsiden vår (ukedager), eller sende oss en e-post på hei@viddakraft.no