Dette er den nye Viddakraft-nettsiden. Vennligst ha forståelse for eventuelle funksjonsmangler.

NYTT!
SPOT ZERO
For kunder med D-nummer

Oftest stilte spørsmål

Vil jeg som kunde med D-nummer få strømstøtte?

Ja, alle våre private kunder inkludert de med D-nummer mottar strømstøtte på faktura fra sitt lokale nettselskap. Strømstøtte satser varierer fra måned til måned, når strømprisen er lav kan beløpet bli lite eller ingenting. Hvis strømprisen stiger, vil du få utbetalt mer.

Learn More
Kan jeg selv velge dato for oppstart av leveransen?

Ja, når vi skal registrere deg på en strømmåler, kan vi starte leveranse inntil 30 dager tilbake i tid. Bytter du til oss fra et annet strømselskap, kan vi starte leveransen raskest på 2 dager.

Learn More
Kan jeg bli gjort ansvarlig for forrige leietagers/huseier gjeld på strøm?

Nei, strøm i Norge følger personen, ikke boligen eller selve strømmåleren.

Learn More
Hvor mye må jeg som kunde med D-nummer innbetale i depositum?

Det er ofte ikke mulig å kredittsjekke en kunde med D-nummer. Kunder med D-nummer må innbetale depositum mellom 1500 - 3000 NOK. Depositumet avhenger av forventet årsforbruk på din strømmåler. Depositumet tilbakebetales når kundeforholdet er slutt. Du vil motta instruksjon om innbetaling av depositum etter bestillingen.

Learn More

Les hva andre
mener,
og registrer
deg i dag!

Kundeanmeldelse med 5 stjerner
Kundeanmeldelse med 5 stjerner

Strømavtale:
SPOT ZERO

Alt er klart og tydelig – hva som inngår i din faktura:

Prøv uten påslag den første måneden.
Prisgaranti i 12 måneder.

Dette vil du se på fakturaen din:

Spotpris fra Nord Pool

Betal for den strømmen du bruker time for time.

0,111 NOK/kWh

Påslag

47 NOK

Månedlig fastbeløp

Uten bindingstid

Uten bruddgebyr

Nettleie og strømstøtte faktureres direkte av din lokale netteier, ikke av Viddakraft.

Sjekk avtalevilkårene

Forbrukerrådets strømprisportal.

- Tilbudet gjelder for privatkunder med et årlig forbruk under 50 000 kWh.

- Tilbudet er for nye og eksisterende kunder.

- Vi krever kredittsjekk eller innbetaling av avtalt depositum ved bestilling.

- Kotnadsfri eFaktura og faktura per mail. Faktura per post 8,37 kr per måned.

Bare enkelt. Null overraskelser.

Uten bindingstid

Bytt når du vil uten bruddgebyr.

Ingen skjulte påslag

Du kan alltid sjekke faktura i appen.

Strøm 24/7 i Appen

Du får sanntidsoversikt over spotprisene på strøm og kan følge med på forbruket ditt i appen.

Datasikkerhet

Vår IT-leverandør har sikkerhetssertifikatet ISO 270001.

Vi svarer fort!

Spørsmål = svar. Vi er raske på tastaturet.

Snakk med oss

Legg igjen telefonnummeret ditt for kontakt med vår salgsavdeling.
Vi ringer deg for å diskutere tilbudet i detalj.
Vi inngår ikke avtaler per telefon.

Eksisterende kunde?

Hvis du trenger hjelp og rask kontakt, bruk vårt hjelpesenter.

Å bytte strømleverandør har aldri vært enklere!

Har du allerede en avtale med en annen strømleverandør? Ikke bekymre deg for formalitetene. Vi tar oss av alt av jobben.

Verdt å vite:

Du har 14 dagers angrerett på kjøpet.

Du velger selv hvordan du vil motta fakturaer i bestillingsskjemaet (post, e-post eller eFaktura/Vipps), og i mellomtiden kan du følge med på forbruket i Viddakraft-appen.

Eventuelle pris- og avtaleendringer vil bli varslet 30 dager i forveien per e-post og/eller SMS. I henhold til loven kan du avslå de nye betingelsene og avslutte avtalen uten konsekvenser.

Vi fakturerer strøm-kostnaden i henhold til ditt prisområde.

Nettleie og strømstøtte faktureres direkte av din lokale netteier, ikke av Viddakraft.

Vårt tilbud er så klart og tydelig at vi ikke har noe mer å legge til. Ikke bruk tid på å tenke mer – bli en av våre fornøyde kunder.

Så, hva sier du?
Bestiller du strøm fra Viddakraft?